SAP Support Now: Efficiënte ondersteuning voor SAP-klanten
SAP Support Now is een mobiele app die is ontworpen om end-to-end ondersteuning te bieden aan SAP-klanten. Deze app maakt gebruik van het gemak en de flexibiliteit van smartphones, waardoor klanten gemakkelijk kunnen communiceren met SAP-ondersteuning.
Met SAP Support Now kunnen gebruikers inloggen met maximaal 6 accounts, waardoor ze incidenten op hun mobiele apparaten kunnen verwerken, altijd en overal. Het wisselen tussen accounts verloopt naadloos met slechts één klik. Bovendien stuurt de app meldingen wanneer SAP-ondersteuningsingenieurs updates verstrekken, zodat klanten op de hoogte blijven.
De app biedt naadloze integratie met SAP ONE Support Launchpad, waardoor incidenten kunnen worden verwerkt op zowel de mobiele app als op het web. Gebruikers kunnen hun eigen openstaande of bevestigde incidenten bekijken en snelle antwoorden of extra bijlagen verstrekken voor bestaande incidenten. SAP Hotline kan rechtstreeks vanuit de app worden benaderd en gebruikers kunnen de incidentoplossingen bekijken die door SAP-ondersteuningsingenieurs worden verstrekt. Incidenten kunnen worden afgesloten wanneer de klant actie onderneemt of wanneer er een oplossing is voorgesteld door SAP.
Andere functies van SAP Support Now zijn onder andere de mogelijkheid om incidenten te zoeken op nummer of titel, mobiele meldingen te ontvangen voor nieuwe updates over incidenten en incidenten te delen met geautoriseerde collega's. Deze app biedt een handige en efficiënte manier voor SAP-klanten om ondersteuning te ontvangen en hun incidenten onderweg te beheren.